رفتن به محتوای اصلی
x

مدیریت بیمارستان فاطمیه

روح الله توتونچی

تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی - گرایش مالی

شماره داخلی:114

بیوگرافی:

1_ استخدام 1385

2_ 1394_1385 کارپرداز شبکه بهداشت نطنز

3_ 1396_ 1394 کارپرداز بیمارستان نطنز

4_ 1398_ 1396 کارشناس حسابداری شبکه بهداشت نطنز

5_ 1399 _ 1398 مسئول امور مالی شبکه بهداشت نطنز

6_ 1402 -1399 مسئول امور مالی بیمارستان فاطمیه بادرود

7_ 1403 مدیر داخلی و امور مالی بیمارستان فاطمیه بادرود

وظایف و مسئولیت ها:

  1. مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
  2. انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخش های مختلف بیمارستان
  3. هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
  4. هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان ، بخش های اداری ، مالی ، بالینی ، پزشکی و پیراپزشکی
  5. شرکت در جلسات هیات رئیسه ، تحول اداری ، آموزش ، کمیته های بیمارستانی و غیره .
  6. تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
  7. کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
  8. تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استاندارد های بیمارستان
  9. تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد – راه حل مناسب جهت ریاست بیمارستان
  10. نظارت کلی به چگونگی مصرف و اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
  11. ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیت ها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  12. تقسیم فعالیت ها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
  13. ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
  14. نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  15. شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستان ها از طرف ستاد مرکزی و معاونت های دانشگاه
  16. مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخش های مختلف بیمارستان
  17. ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
  18. هماهنگی با مترون بیمارستان در بخش های درمانی و واحدهای مربوطه
  19. هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی ، مصرفی و تعمیرات دستگاه ها و رفع نواقص دستگاه های بخش های مربوطه
  20. نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
  21. پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
  22. پیگیری جهت تهیه لیست پرداخت های پرسنلی و پرداخت به موقع
  23. پیگیری جهت رضایتمندی بیمار ، مددجو ، همکاران و خانواده تحت امر
  24. نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت امر
  25. نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
  26. صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
  27. سازمان دهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
  28. صدور دستورالعمل ها و ضوابط مربوطه
  29. نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
  30. شرکت در سمینارها ، کمیسیون ها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
  31. مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار بر اساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرح های تهیه شده و جاری در واحدها
  32. جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق
  33. مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی ، غذایی و دارویی وتجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرح های مربوط به خرید ، توزیع ، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
  34. برنامه ریزی طرح های بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیت های مراکز درمانی با توجه به امکانات هر یک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران
  35. انجام سایر امور مربوطه